آموزشگاه کفش کوهنوردی, آموزشگاه لاوان

زیره کفش کوهنوردی چیست؟

بی‌شک، کف کفش یکی از مهم‌ترین عوامل کارایی کفش در چابکی و عملکرد مناسب در شرایط اقلیمی مختلف است؛ ازاین‌رو، «گروه تولیدی لاوان» یکی از بهترین شرکت‌های کف کفش کوه‌نوردی در جهان را برای تمام محصولات خود برگزیده است.
شرکت ویبرام ایتالیا از سال ۱۹۳۵ تاکنون با تجربه فراوان در طراحی و تولید لاستیک‌های کف کفش‌های ورزشی و نظامی با کاربردهای مختلف و فناوری‌های خاص، برای هر کارایی و سبک کوه‌نوردی کف ویژه همان نیاز را طراحی و تولید می‌کند. «گروه تولیدی لاوان» نیز با در نظر گرفتن نوع کفش و کارایی آن، زیره مخصوص همان کارایی را در محصولات خود استفاده می‌کند.

زیره کفش‌های ویبرام ایتالیا از دو بخش برای راحتی پا در مسیرهای طولانی طراحی و تولید می‌شود و در پایان، «گروه تولیدی لاوان» طبق استانداردهای جهانی زیره میانی را به زیره کفش اضافه می‌کند.
زیره خارجی: بخشی از زیره که با زمین در تماس است که استحکام و اصطکاک بالایی دارد و طراحی آج آن در هر کفش بنا به کاربرد آن متفاوت است.

لاوان تنها دارنده گواهی‌نامه ساخت کفش‌های کوه‌نوردی، کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی از ویبرام (Vibram) ایتالیا در ایران است. همچنین، دارنده گواهی‌نامه ترمیم و تعویض کفه‌های کفش‌های کوه‌نوردی، کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی تمام برندهای جهان است که در تولید کفش‌های خود از شرکت ویبرام استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “زیره کفش کوهنوردی چیست؟

  1. مهدی گفت:

    زیره کفش کوهنوردی اسیا نیاز دارم

  2. عرفان کرکمندی گفت:

    سلام وقت بخیر یک جفت کفش سالامون احنیاج به تعویض تخت دارد میتوانید زحمت اش را بکشید؟؟ ممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر, عکسشو بفرستید

  3. حسین گفت:

    سلام کفش هان واگ سایز ۴۲ کرامپون خور دارم کفی میخوام عوض کنم امکانش هست

  4. حسین کریمی گفت:

    سلام یک جفت کفش کوهنوردی سایز ۴۲ دارم زیره قابل تعویض هست؟
    کفش کرامپون خور میباشد

    1. ادمین گفت:

      سلام قابل تعویضه ولی در حال حاضر زیره کرامپون خور جهت تعویض زیره کفش کوهنوردی نداریم

  5. گل نظری گفت:

    درود بر شما تلاشگران با اخلاق
    من به کارگاه شما اومدم و از نزدیک شاهد اخلاق خوب شما و کار خوب شما بودم اما ای کاش برای مشتریانی که برای تعمیر کفش های زیره ویبرام خودشان به شما مراجعه میکنند چندین مدل زیره داشتید این مدلی که دارید اصلا مناسب همه کفشها نیست بازم از شما بخاطر تولید ملی و کفشهای خوبتان و کمک به جامعه کوهنوردی ممنونم فقط یه پیشنهاد بود

دیدگاهتان را بنویسید