آموزشگاه کفش سنگنوردی, آموزشگاه لاوان

زیره کفش سنگ نوردی چیست؟

لاوان تنها دارنده گواهی‌نامه ساخت کفش‌های کوه‌نوردی، کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی از ویبرام (Vibram) ایتالیا در ایران است. همچنین، دارنده گواهی‌نامه ترمیم و تعویض کفه‌های کفش‌های کوه‌نوردی، کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی تمام برندهای جهان است که در تولید کفش‌های خود از شرکت ویبرام استفاده می‌کنند.

bram) ایتالیا در ایران است. همچنین، دارنده گواهی‌نامه ترمیم و تعویض کفه‌های کفش‌های کوه‌نوردی، کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی تمام برندهای جهان است که در تولید کفش‌های خود از شرکت ویبرام استفاده می‌کنند.

شرکت ویبرام ایتالیا از سال ۱۹۳۵ تاکنون با تجربه فراوان در طراحی و تولید لاستیک‌های کف کفش‌های ورزشی و نظامی با کاربردهای مختلف و فناوری‌های خاص، برای هر کارایی و سبک کوه‌ نوردی و سنگ نوردی  زیره ویژه همان نیاز را طراحی و تولید می‌کند.

xs grip فناوری خاص دیگری است که شرکت ویبرام ایتالیا پس از سال‌ها تجربه و آزمایش به دست آورده است. این فناوری انحصاری با شعار و عملکرد نهایت چسبندگی در تمام سطوح، سرما و گرما و در هر آب‌وهوایی کارایی کتانی‌های سنگ‌نوردی را به‌مراتب ارتقا بخشیده است، به‌صورتی‌که معتبرترین شرکت‌ها در جهان از آن استفاده می‌کنند. به همین صورت، «گروه تولیدی لاوان» نماینده رسمی ویبرام ایتالیا از این فناوری در محصولات خود بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “زیره کفش سنگ نوردی چیست؟

  1. رضا دارامرویی گفت:

    سلام . من برای تعمییر زیره کفش کتانی سنگ لاوان خودم لاستیک یاز دارم ایا برای شما امکان فروش و یا گزینه ای برای تهیه لاستیک زیره دارید ؟ ممنونم

  2. رضا دارامرویی گفت:

    سلام برای تعییر زیره کتانی سنگ لاوان از چه نوع چسب و لاستیکی استفاده کنم ؟ ایا امکان خرید از شرکت شما رو دارم ؟

دیدگاهتان را بنویسید